Sophia's FotoPage

By: Sophia Mohd Rizal

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Friday, 10-Nov-2006 06:50 Email | Share | | Bookmark
Kenangan Aidil Fitri

Selamat Hari Raya!
balik kg..woo wooo...
to Kuantan with luvs
View all 36 photos...
Tahun ni sophia beraya di Kuantan. Sedih bila teringat kat nenek di banting tapi apakan daya. Tahun depan sahaja nek ye! First time beraya bersama sophia. Best!! Tak sabar nak tengok sophia bergaya dgn baju baru... mama siap belikan hair band dan clip. Nampaknya raya tahun ni semer adik-beradik dapat berkumpul bersama. Meriah! Sophia sonok main dgn cousin2 yg dah lama sgt tak jumpa.. walaupun dia masih terkedek2 berjalan tapi dah pandai berkawan! Raya tahun ni best sebab sempat balik kg di Temerloh dan beraya semua rumah saudara...

Hari Sabtu, barulah sophia beraya di banting. Tak balik perak sebab nenek dan atok pulang awal. Cuma sempat beraya di Kg Batu Laut aje. Paling best dapat beraya di rumah saudara wak surin... hehehhe.. speaking java


Friday, 20-Oct-2006 02:01 Email | Share | | Bookmark

bersama family uda di R&R rawang
rindu mama, dah seminggu xjumpa sopia
suka muncung!
View all 20 photos...
Gambar-gambar semasa pulang ke changkat, perak, ziarah moyang sopia yg sedang sakit. Hospital manjung. macam2 penyakit atok. Doktor kata, paru2nya lemah dan mengidap penyakit tibi negatif. penyakit gaut. Sian atok. tak leh gerak. badannya lemah.

Seminggu kemudian, atok dipindahkan ke hospital banting. Setelah berada di sana selama dua minggu, keadaan atok bertambah baik. Atok pulang ke rumah makteh di Sijangkang. Namun pada jam 950 malam, 14 Okt, atok telah kembali ke rahmatullah.

Tak sempat bersama atok saat2 terakhirnya, selepas terawih terus ke rumah makteh. opah menangis. atok baru saje pergi. doktor mengesahkannya telah tiada. Alfatihah buat atok.. semoga roh beliau ditempatkan bersama org2 soleh... amin...


Tuesday, 3-Oct-2006 02:37 Email | Share | | Bookmark
Inilah pakcik Sophia yg enchem!!

Wajah seorang model tv1... PLKN!!
Sape nak kenalan ngan acik saya?
Double Team.. Ayah Su!


Tuesday, 12-Sep-2006 04:48 Email | Share | | Bookmark

My angel of heaven
love u so much!!
gotchaa dad!!
View all 15 photos...


Tuesday, 12-Sep-2006 04:02 Email | Share | | Bookmark
my little tweety bird!

my sweet little tweety..
buah hatiku...
mmm?
View all 12 photos...


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net